poniedziałek, 28 marca 2016

MAŁY KRÓLICZEK..

Na początku chciałabym wam złożyć troszkę spóźnione życzenia Wielkanocne

Kolorowych jajeczek,
rozczochranych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
a przede wszystkim
mokrego ubrania
w dniu wielkiego lania!

Mam nadzieję, że te święta Wielkiejnocy spędziliście w gronie najbliższych otaczając się radością.

Mia specjalnie dla was włożyła strój zajączka i domagała się zdjęcia



następny post może pojawić się niebawem chociaż nic nie chce obiecywać...
Mam sporo zdjęć, które nawet nadają się do wstawienia ale po co je wstawiać skoro nie mam ostatnio weny na napisanie czegokolwiek,..

Mam nadzieję, że wybaczyliście mi już moją dość długą nieobecność.

Może jak będę miała wam coś ciekawego do opowiedzenia to napiszę.

-Pati;)



7 komentarzy:

  1. A ja napiszę troszkę spóźniony komentarz; No to cóż, mam nadzieję, że Ty także spędziłaś miło i przyjemnie święta ;)
    Mia wygląda prześlicznie w stroju króliczka ^ ^; A te kolorowe pisanki są strasznie urocze ;)
    Jednak wbrew Twoim słowom mam nadzieję, następny post pojawi się już wkrótce ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki z niej udany króliczek, słodszego chyba nie widziałam. ♥ Aż szkoda, że tylko jedno zdjęcie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki z niej udany króliczek, słodszego chyba nie widziałam. ♥ Aż szkoda, że tylko jedno zdjęcie :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki z niej udany króliczek, słodszego chyba nie widziałam. ♥ Aż szkoda, że tylko jedno zdjęcie, bo się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń