niedziela, 17 kwietnia 2016

BALETNICA

No to minął już prawie miesiąc od mojego nie pisania...
Wytłumaczenie mam jedno,
po prostu zepsuł mi się komputer więc bardzo utrudniło mi to dodanie wpisu .

Podczas mojej nieobecności podjęłam decyzję o sprzedaniu jednej z moich dalek.
Mianowicie jest to Lucy czyli śliczna dal gloomy bear.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam
tu: http://dolllover28.blogspot.com/p/blog-page_56.html
u mnie dal poszły na drugi plan, więc stwierdziłam,
że nie ma sensu aby się u mnie kurzyły.

Teraz przejdźmy już do głównej części wpisu.
Tytuł postu mówi sam za siebie i chyba nie muszę nic tłumaczyć.

Dzięki Gabrysi udało mi się stworzyć spódniczkę tutu dla mojej littlefee.
Wzięłam aparat i poszłam na zdjęcia.

Jestem z nich bardzo zadowolona.
Uważam, że są to jedne z lepszych zdjęć mojego wykonania.





I co? Podobają wam się?
Ja jestem z nich naprawdę dumna.

Było ich o wiele więcej, niestety przy naprawie komputera gdzieś
 zniknęły i nie mam pojęcia gdzie są.
Mam nadzieję, że uda mi się je znaleźć.

Teraz mamy wolne, bo trzecioklasiści piszą testy (powodzenia)
 więc myślę, że uda mi się zrobić jakieś zdjęcia w te dni.

Miłej niedzieli :)
- Pati

13 komentarzy:

  1. Cudowna sesja z klimatem
    brawo za tu tu mówiłam nie jest trudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trudna, lecz pracochłonna.no ale jest super efekt :*

      Usuń
  2. tutu lubię i ja -
    z taką modeleczką
    to zacny duet :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutu prezentują się ślicznie :)
      dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Śliczna modelka i zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Laleczka urocza. Jaka ma słodką, niewinna minkę... Ciekawam, czy w domu ona też taka niewinna jak przed obiektywem, czy też czasem trochę rozrabia, kiedy człowieki nie patrzą ;-) :P Wspaniałości. Sukieneczka i fotki - cudo. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej siedzi grzecznie na polce i pieknie pozuje dla gosci patrzacych na jej sliczny pyszczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta baletnica mnie urzekła! Świetnie Ci wyszła ta spódniczka ^-^
    Najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie.
    Mam nadzieję, że Lucy znajdzie wspaniały, kochający domek c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku dziekuje bardzo ♥
      ja tez mam taka nadzieje ^^^

      Usuń