piątek, 24 czerwca 2016

WAKACJE, ZNÓW BĘDĄ WAKACJE...

Wreszcie upragnione przez nas wszystkich 2 miesiące wolnego.
Wakacje rozpoczęłam dość nietypowo, wchodząc w wielką pajęczynę..
U mnie pogoda to istna udręka, 31 stopni to dość sporo, tak więc nie wychodzę póki co z domu.
Planów wyjazdowych na te wakacje nie mam, tylko obóz na koniec sierpnia z klasą,
za to w głowie mnóstwo pomysłów i rzeczy które chcę zrobić.


Przejdźmy do zdjęć Mii.






(zdjęcia nie podpisane, proszę nie kopiować)

+ bonus w postaci mojego owczarka



Udanych wakacji! :)

~ Pati

9 komentarzy:

  1. słodkie maleństwo roztropnie schowało się
    w cieniu - palce się przyklejają do myszki,
    do klawiatury - ale o takiej Kruszynce nie
    można zmilczeć :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kruszynka to idealne określenie tej Małej! Słodka jest a w tym wianuszku na głowie wygląda cudnie! Fantastycznych wakacji Ci życzę i odpoczynku :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również życzę cudownych i niezapomnianych wakacji :)

      Usuń
  3. Fantastyczny Maluszek :) i wie jak zając sobie czas wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta twoja Mia :) I ten jej wianuszek na jej przepięknej główce... Aw ♥. Ja też życzę fantastycznych wakacji.
    PS. Ja też nie lubię takich temperatur jak 31 stopni, ale obawiam się, że będzie gorzej. (Tak, 22 stopnie mi wystarczy).

    OdpowiedzUsuń