piątek, 30 października 2015

JESIENNY PORANEK
Codziennie rano Klara i Lucy wstają i szykują się do szkoły..
To pewnie jak większość z nas czyż nie?

chciałabym wam przedstawić poranek dziewczyn.

od razu przepraszam za jakość zdjęć i za to, że Klara ma tak wysoko podniesionego wiga. 
(już został poprawiony xdd)
koniec marudzenia!
zapraszam na fotki;3

Tekst wymyślcie sobie we własnej wyobraźni, bo ja nie jestem dobra w takich sprawach.











jak zauważyliście, a może i nie na pierwszym zdjęciu, na kanapie leży plecak.
Jest to plecak Lucy, Zrobiłam go z filcu. Klara natomiast dostała plecak zrobiony ze sztywnego kartonu w paski

wreszcie udało mi się skończyć wszystko do moich piórników! 
i tak się prezentują:
mam nadzieję że się wam podobają!






DO NAPISANIA ;3
Pati :)

4 komentarze:

  1. O jakie maleńkie te piórniczki <3 świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne piórniczki,i lalki sa takie cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rękodzieło :) Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    Trzymam ogromnie kciuki i życzę powodzenia.

    Magda z http://www.mysweetdreaminghome.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne mają piżamki te Twoje pannice :)

    OdpowiedzUsuń