niedziela, 11 października 2015

HEJ HEJ HEJ!!!
dzisiaj udało mi się zrobić krótką sesję.
Jeśli chodzi o mój aparat.... hmm... jednak trzeba go zawieść do Poznania, no ale nie ma kiedy..
zdjęcia zrobione niestety telefonem. moim zdaniem jak na telefon to i tak jest dobra jakość.
było dzisiaj paskudnie zimno więc stwierdziłam że zdjęcia zrobię w dioramie. 
Teraz wydaję mi się, że żeby było ideolo muszę zrobić jeszcze stolik, na którego nie mam w ogóle pomysłu ;// 
może wy mi podpowiecie gdy zobaczycie co udało mi się stworzyć do pokoiku ? ;)
a przez to wszystko zapomniałam się spytać :
JAK W SZKOLE?
zdobyliście już jakieś dobre oceny?
mi póki co idzie dobrze:)
Lucy i Klara (której obitsu już idzie z Hong Kongu) też mają swoje przybory szkolne.
następny wpis chce zrobić właśnie o nich. 
piórniki są już prawie skończone, a zeszyty leżą już na półce dziewczyn. 


a teraz kilka bonusików
Klara teraz wygląda tak ma brązowego wiga
który jest baaardzo milutki i jestem z niego
100% zadowolona

łóżko jest wysuwane. jest jeszcze dodatkowa półeczka
(między dwoma materacami) która została przeznaczona
na buty

co powiecie na to? jaki stolik mogę dodać do takiego stylu?
kanapa jest zrobiona w ten sam sposób co fotel.




Lucy z bobaskiem (którego również sama zrobiłam i wyszedł mi nieźle jak na pierwszy raz) 
żegna was serdecznie i mówi do zobaczenia. Nie może się doczekać aż jej zdjęcia pojawią się tu znowu.

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem jak zawsze będę bronić telefonów no kto jak kto ale ja od początku bloga tylko telefonem się posługuje. Da się robić ładne zdjęcia co widać wyżej;) . Wiadomo ,że dobry aparat to skarb i można o wiele więcej, ale cóż . Powiem Ci ,że mi się podoba Twoja panna i w jednym i w drugim wigu. Fur troszkę za wysoko ale troszeczkę, ale daje jej zupełnie inny wygląd. Natomiast grzyweczka no wiadomo klasyka uwielbiana przez lalkujące. Też wygląda w nim ładnie taka słodka się zrobiła. Pozdrawiam cieplutko , a zapomniałam bobas no szacun świetnie wyszedł zważywszy,że on taki tyci .

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy omamiła mnie kolorystyką swych patrzałek!!!
    ta laguna, ten lazur spojrzenia, gdzie zieleń wraz z
    błękitem się miesza - smakowite to baaardzo jest ♥

    OdpowiedzUsuń