sobota, 26 grudnia 2015


NOWA?!
Tyle przygotowań a ten czas tak szybko minął...
Co dostaliście od Świętego Mikołaja/Gwiazdora?
Oj, oj ja jestem bardzo bardzo baaaaaaardzo zadowolona z mojego prezentu.
Wracając od rodziny (bo tam w tym roku spędzaliśmy Wigilię) trochę martwiłam się, że lalka którą zamówiłam nie przyszła. 
Wchodzę do domu, patrzę a pod choinką jakiś prezent zapakowany w różowy papier do pakowania.
Moja mama oznajmiła mi, że ten prezent jest dla mnie.
Dotykając pudełka pomyślałam, że to buty
NO ALE DLACZEGO NIE DOSTAŁAM TEGO PREZENTU PODCZAS ROZDAWANIA RESZTY?
miałam wielką nadzieję, że to ONA
ale gdy zerwałam papier widziałam tylko pudełko po butach...
otworzyłam i dalej nie mogłam...
w środku był materiał i wstążeczki które obwiązywały "coś" dookoła.
Przez chwilę stałam bez ruchu, nawet nie odwiązałam wstążek.
Zaczęłam płakać, płakać ze szczęścia oczywiście.
Potem szybko zaczęłam odwiązywać poplątane tasiemki.
Zobaczyłam cudowną lalkę.
Okazało się jednak, że zaszła malutka pomyłka, bo zamiast littlefee bisou dostałam littlefee ante.
Ale teraz gdy o tym myślę, to nawet cieszę się, że tak się stało.
Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.
To był dla mnie wielki szok trzymając w ręku tak zbudowane ciałko.
Póki co nie ma włosków, bo przyjdą dopiero po nowym roku.
Ale nawet bez włosów jest jej ładnie.
Może wam ją przedstawie.
a więc przed wami.....
Mia
(pierwsze zdjęcie, zrobione byle jak, byle było)

tutaj już ubrana.




mam nadzieję, że uda mi się zrobić w najbliższym czasie porządną sesję Mii.

A wy co o niej powiecie?
Podoba wam się jej pyszczek?
Ja uważam, że jest bardzo solidnie wykonana, mimo, że to recast.

Pati :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję Ci serdecznie. Mia jest śliczna. Nie ważne jaki to model. Ważne jest to że skradła Ci serce. Ja bym nie pisała. Kiedyś kupie jeszcze jedną :) . Nie ma co się wciągać w zawiłą procedurę wymiany. Jest śliczna tak miało być. Miała trafić do Ciebie. Może sama sobie właściciela wybrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za te słowa. dają do myślenia i naprawdę jestem ci wdzięczna. Nie napisałam, bo stwierdziłam, że po co.. już wszystko ma zamówione jeszcze tylko czekać na paczuszkę i będzie cud miód malina :D

      Usuń
  2. urocza - a co to znaczy recast?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest ona oryginalna. to tzw. podróba :)
      dziękuję :*

      Usuń