niedziela, 24 stycznia 2016

Mia :)

wpis po 3 dniach uhuuu!!!

dzisiaj pobawiłam się trochę w edytorze zdjęć ale efekty zobaczycie później.

-----------------------------------

weszłam na bloga, patrzę a tam 1051 wyświetleń:)

baaardzo dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga.
Jestem naprawdę szczęśliwa. 

Powiem szczerze, że na początku roku wyświetleń było ok.900
więc cieszę się z tych 151 odwiedzin w ciągu zaledwie 24 dni:)

----------------------------

teraz zdjęcia mojego maluszka.

Chciałabym pokazać wam jak jest wystylizowana.

Jak wspomniałam w tamtym wpisie Mia dostała włoski i buciki.
Wig zamówiłam z ebaya ( http://www.ebay.com/itm/New-JANE-1-6-BJD-Doll-Wig-Hair-Dollfie-Short-Hair-Dark-Gold-FBE050-/221866268591?hash=item33a84297af:g:b4AAAOSwMmBV3~ds )

a buciki oczywiście od Mimiwoo.
Nadal nie mogę się nadziwić jak są wykonane...
Wyglądają dosłownie jak zminimalizowane buty człowieka. 

zapraszam na fotki:


jak wam się podobają obrobione zdjęcia?
Ja powiem szczerze, że jestem zadowolona.

pożegnam się z wami słodziutkim zdjęciem Mii


Pati<3


11 komentarzy:

  1. Jeju te czerwone butki, skradły moje serce.
    Megaa stylizacja. Kolor włosków super dobrany do buzi.
    Jak pierwszy raz miałam styczność z butkami od Mimiwoo.
    Miałam całkowicie takie samo zdanie. A na patrzeć się nie mogłam.
    Są takie drobne, a takie dokładne. Obróbka zdjęć na złoty medal.
    Mia opancerzona w fioletowy komplet z czapki i szalika jest powalająca, taki łobuziak :O :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi od razu jak czytam takie komentarze💜
      Dziekuje, w sumie za wszystko:D
      Czekam na twoje dwie panny☺

      Usuń
  2. Hej. Bardzo ładnie wygląda. Skąd masz torebeczkę? Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę ostatnio zrobilam. Jeśli byś taka chciała zapraszam na facebook. Ostatnio zrobilam trochę więcej (kolory do wyboru to różowy, niebiesko, zielony oraz fioletowy)
      Dziękuje za mile słowa. Na pewno do ciebie wpadnę☺

      Usuń
  3. panienka urocza -
    a buciki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jej butki i torebkę <3 *.*
    Sam maluch jest przesłodki <3 ile one mają cm?
    Te wydęte usteczka nic jak proszę się o ucałowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 27 cm :)
      oj tak, ja jestem w niej zakochana po uszy :)

      Usuń
  5. Cudowna i pięknie jej w tym szmaragdzie i fiolecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, cudowna! Jest przepiękna ;) Mogłabym wiedzieć, dokładnie w której zakładce mimiwoo butki zostały kupione?
    Prześliczna litlefee! ♥

    OdpowiedzUsuń