czwartek, 1 października 2015

WITAJCIE
Może niektórzy z was kojarzą mnie już z pingera, a jeśli nie to zapraszam tutaj http://dolllover.pinger.pl/
niestety pinger chyba się psuje, ponieważ gdy chcę się zalogować to pisze że błędne hasło, a gdy próbowałam zmienić hasło, nie przyszło mi powiadomienie.
tym właśnie sposobem postanowiłam założyć pingera.
Chyba z tego wszystkiego zapomniałam się przedstawić
tak więc mam na imię Patrycja
może jeszcze nie skończyłam tylu lat by prawnie kolekcjonować lalki typu pullip czy dal
ale czuję się na tyle odpowiedzialna by móc je kolekcjonować.
póki co posiadam dwie lalki
DAL TINKER BELL - KLARA
oraz
DAL GLOOMY BEAR - LUCY
oby dwie są używane, ale dostałam je w bardzo dobrym stanie
nie mam ich nowego zdjęcia, ponieważ mój aparat nadal nie został naprawiony, ale dam jedno (słabej jakości)
Klara *patrz do góry* jeszcze była tutaj na obitsu 25 soft (które zostało sprzedane i niedługo przyjdzie nowe) i starym wigiem.
Lucy, czyli kruszynka ze zdjęcia, która jest na dole, ma woolwiga i obitsu 23 hard, hybrydę.

Mam nadzieję że wpis się podobał. Za kilka dni spróbuje dodać wpis z wishlistą :)

całuski
Pati:*


5 komentarzy:

  1. Śliczne,też planuje Gloomy Bear,więc liczę na więcej jej zdjęć ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na więcej zdjęć dziewczyn ;)
    Miłego dnia! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zgadzam sie z Kawaii czekamy na zdjęcia plastikowych charakterków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze modele :) czekam na wiecej fot :)
    Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze, że jesteś w tej opcji -
    pinger nei zawsze jest dla mnie
    przyjazny - pozwala coś obejrzeć,
    ale jednak wzbrania skomentować ;P

    OdpowiedzUsuń