niedziela, 18 października 2015

NOWE UBRANKA

czy tylko ja dziwnie się czuję w taką zimną pogodę?
nie lubię jesieni ciemno i ponuro na dworze :(

Ostatnio szukałam materiałów bo wymyśliłam stroje na Haloween.
No ale kobieta zmienną jest.
Kiedy weszłam do sklepu od razu w oczy rzuciły mi się poukładane na sobie tiule. 
Szperałam w nich aż w końcu znalazłam dwa cudowne kolory.
Poszłam do miłej pani aby ucięła mi z każdego po 20 cm 
kiedy byłam przy kasie zobaczyłam super materiał w buźki.
nie wiedziałam który wybrać ale zdecydowałam się na biały. 
I tak powstały 3 kompleciki 
moje panienki zaprezentują za chwile 2 .
Jeżeli ktoś miałby na takie ochotę to zapraszam :)


o właśnie i Klara dostała nowe obitsu 23 white


oto komplety które powstały:

słuchawki i wrotki też zrobiłam sama:)

a tu takie rozmazane ale nie mogłam się powstrzymać, żeby tego nie dodać
mój mały pomocnik:*:)

6 komentarzy:

  1. Super sobie poradziłaś. Tiule uwielbiam. A materiał trafiony w 10. Bardzo pozytywnie dziewczynki wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Która z nas nie kocha tiulu? ;) moje stroje na halloween też już wymyślone ;) czekają dzielnie na realizację ;) jaki słodki pomocnik :D na pewno o wiele grzeczniejszy niż moje kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wrotki przykuły mą uwagę -
    ale Twój kudłaty Pomocnik
    jeszcze bardziej - jak się wabi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomocnik, a właściwie pomocniczka wabi się Lili <3

      Usuń
    2. oj, jak ja wyściskałabym Lili -
      możesz to za mnie zrobić ? ♥

      Usuń