poniedziałek, 31 października 2016

Halloweenowy jednorożec

Nie mam wytlumaczenia dlaczego nie bylo mnie przez tyle miesiecy.
Nie bede tlumaczyc sie brakiem czasu. Raczej to przez brak checi i braku tematu wpisu.
Co u mnie nowego?
Czekamy na nowa lokatorke, ktora teraz przebywa u Gabrysi 
( http://jagodziankowylittleworld.blogspot.com/?m=1 ). Ma robiony u niej makijaz. Nie jest to kolejna zwykla lalka. Zostawiam was w niepewnosci mam nadzieje ze jeszcze kilka dni. 

Korzystajac z okazji ze dzis mamy halloween postanowilam wrocic do pisania.
Trzymajcie kciuki aby moje postanowienie z dzieleniem sie z wami nowosciami w lalkowym swiecie sie utrzymalo.
Teraz zajelam sie szyciem lalek od poczatku. Stworzylam swoja strone na facebooku
 ( https://m.facebook.com/Dollland1 ). 

Mia juz zebrala swoje cukierki. Nie chciala wygladac strasznie wiec sama stworzyla dla siebie wymarzony stroj. Zapraszam was do obejrzenia fotek 😊










Zdjecia wszystkie podobne ale bardzo trudno uklada sie tylne nogi stroju. Jak wam sie podoba? 

Do napisania
Pati❤💕

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;).
    A co dopiero kostium Mii! Chętnie bym taki ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie zestawienia :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w szoku! tak słodkiego
    jednorożca nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegoś tak oryginalnego i pięknego nigdy bym sama nie wymyśliła! Mia wygląda cudnie! Tak bajkowo, czarodziejsko, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutorial na myfroggystuff.
    Dziekujemy za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za nowe tematy i chęci do pisania. :) A jednorożec jest niesamowity. :) Moja córka (prawie 5 lat) spojrzała i mówi, mamo zrób mi taką, przyjrzyjmy się i zrób taką samą :D ...ale ja nie umiem...
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo :)
      Nie jest to takie trudne do zrobienia jak sie wydaje :)

      Usuń
  7. Wow! Myślałam, że to lalkokoń, bo tak realistycznie wygląda :D zapraszam do mnie ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ oryginalny kostium! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy kostium.Uroczy kostium

    OdpowiedzUsuń