niedziela, 6 grudnia 2015

MIKOŁAJKOWO..
Dzisiaj jest ten dzień, gdzie w radiach słychać już kolędy..
Rozpoczyna się świąteczny klimat..
W sklepach przywieszone na oknach Mikołaje..
Uwielbiam iść do miasta i oglądać świąteczne wystroje..
Niestety w tym roku u mnie nie spadł jeszcze śnieg. 
Szaro i ponuro na dworze...
No ale ja skorzystałam z okazji zrobiłam zdjęcia.
Wczoraj kupiłam małą "choinkę" do wcześniej zakupionych mini bombek.
A dziś byłam na zakupach i trafiłam na świetne miniaturowe lampki.
Są na baterie, ja wybrałam białe gwiazdki.
Jestem bardzo zadowolona z ich zakupu.
Cena : 12,99


mam nadzieję, że choinka się wam podoba..
ustawianie dwóch lalek przy czym jednej na drugiej i zawieszanie bombek nie należało do łatwych zadań...
Bombki spadały z choinki jak je dotknęłam, więc na końcu przywiesiłam bombki, żeby były i zrobiłam zdjęcie..




jedno zdjęcie baardzo mi się podoba



przy okazji dziękuje za prezent z wymiany mikołajkowej
ferrero rocher jest cudne!
do tego dostałam piękną szkatułkę na drobiazgi!
bardzo dziękuję!


to byłoby na tyle..
pochwalcie się co wam przyniósł Święty Mikołaj do buta ;)


Pati :*

4 komentarze:

  1. choinka choinką - ale ja zwróciłam
    uwagę na zielone butki w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butki zrobiła Daga Wesołowska (Zuzia Zuzankowo)

      Usuń
  2. Ojej, śliczna. :D Też mam podobną małą choineczkę dla moich pociech, ale niestety moja się nie świeci. ;p
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie była kilkukrotna zmiana choinki i w końcu na święta była inna w dioramie :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń